......... دلم كه ميگيرد ............
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 آسمان که ابری می شود .....









یاد خاطرات تلخم می افتم .....

  







دلم می گیرد .....









راه می افتم ... بدون چتر ....

 ...







من بغض می کنم ... آسمان گریه ....

 

 

......

و اي كاش.....

....

....

....

بيايد........ مسافري كه نيامد .......

 

 

ياحق

آرميتا - مدير وبلاگ منتظران ظهور



نظرات شما عزیزان:

آوای سحر
ساعت9:54---24 خرداد 1393
سلام.
درسته که دفعه قبل گفتم آخرین آوای سحر اما اصلا انتظار نداشتم هیچ جوابی ندین.منتظر بودم.
پاسخ:سلام.... خب چي ميگفتم؟ جوابي بايد بدم؟


آوای سحر
ساعت11:22---12 خرداد 1393
من کی گفتم خنده داره؟گفتم جالبه....

آخه اولین بار بود این طور تفسیر دیدم.

عموما این طور تفسیر کردن:اون که گفت گاهی ما مثل حقیقت فکر می کنیم یعنی حقیقت اون چیزیه که انتظارشو داریم.

و گاهی فکرای ما حقیقت رو می سازه یعنی فکر های ما برای ما هدف های فرعی ای رو درست می کنه که ما برای رسیدن بهش تلاش می کنیم.

این تفسیر شما در نوع خودش جالب بود.
پاسخ:سلام..... لازم به گفتن نبود چون اولش خنديديد...... خوب كسانيكه اينطوري تفسير ميكنن فقط دارن ميپيچونن قضيه رو..... ولي من ..... خيلي ساده گفتم ....... به افتخار من ...... ياحق


آوای سحر
ساعت14:52---8 خرداد 1393
هه

چه جالب تفسیر می کنین.یه سری کار ها رو فقط باید به یه نفر سپرد.اونم خداست.

موفق باشین.
پاسخ:سلام...... واقعا تفسيرم خنده داره؟؟؟؟؟؟ ما خيلي وقته سپرديم به خودش...... شما جاي من نيستيد و ان شاالله هيچوقت نباشد پس خيلي چيزا رو نميدونيد.... شما هم موفق باشيد - ياحق


آوای سحر
ساعت21:00---7 خرداد 1393
خوب این جمله شما همون جوله اول اون اندیشمنده.که حقیقت اون چیزیه که وجود داره.نه اون چیزی که ما فکر می کنیم. جلوی امید کاذب رو می گیره.

اما باید به دو جمله بعد فکر کنین.مهم اینه"""
پاسخ:..... آره درسته..... من اين روزا اصلا حواسم جمع نيست..... حالا يعني فكرام يا حقيقته..... يا حقيقت ساز...... ..... چه جالب!!!!!!!........ پس از اين به بعد بيشتر فكر ميكنم...... ياحق


آوای سحر
ساعت11:58---7 خرداد 1393
سلام.

حقیقت اون چیزیه که وجود داره نه اون چیزی که ما فکر می کنیم....

اما

دو نکته هست.گاهی ما مثل حقیقت فکر می کنیم.

گاهی فکرای ما حقیقت رو می سازه.

اما نمی دونیم کدوم یک از سه جمله بالا برای ما صدق می کنه. پس هم امید هست و هم امید کاذب نیست.
پاسخ:سلام.....منظورم تصوير ذهنيمه ...... گاهي هم فكرهامون تا حقيقت ...... فاصلش از زمين تا آسمونه...... من از اين نوعش ميترسم!!!!!! ياحق


آرميتا
ساعت14:58---6 خرداد 1393
حالا كه با خوندن چندتا جمله يه خورده اميدوار شدم ..... ولي هنوز از يه چيزي خيلي ميترسم..... ميترسم حقيقت اونطوري كه من فكر ميكنم نباشه........
پاسخ:................. .....................................................................


آرميتا
ساعت14:48---6 خرداد 1393
يه ضرب المثل تركي هم خيلي قشنگه..... اينكه اميد نصف خوشبختي ست....
پاسخ:......... چه دومبه....... ندومبه.......


آرميتا
ساعت14:30---6 خرداد 1393
اگر امید نبود مادری فرزند نمی زاد و کسی درختی نمی نشاند. "حضرت محمد(ص)"



امیدواری به خداوند، ارزشمندترین چیزها و نردبان عزت است. "امام جواد(ع)"



امید،سرابی است که اگر ناپدید شود، ما همگی از تشنگی خواهیم سوخت. "محمد حجازی"



دنیا به امید برپاست، و انسان به امید زنده است. "علی اکبر دهخدا"



سرگشته بودن در وادی امید، بهتر از بدبینی است. "ویل دورانت"



اگر می خواهید پیروز شوید، امیدوار باشید. "کیخسرو"



امید بذری است که در مزارع دلها، محصولی از سعادت و خوشبختی به بار می آورد. "ربیع انصاری"




پاسخ:بر عكس جمله هاي قبلي ..... از اين جمله ها خيلي خوشم اومد...... واقعا نميدونم چرا..... ولي احساس كردم نور اميد خيلي وقت بود تو دلم روشن بود ولي من نميديدمش و اصلا به چشم نميومد..... از اين بعد ميخوام بيشتر بهش اهميت بدم..... يه خورده پررنگترش كنم كه حداقل يه خورده به چشم بياد...... حالا ببينيم چي ميشه..... فعلا ياحق


آرميتا
ساعت14:26---6 خرداد 1393
نا اميدي، نخستين گامي است كه شخص، به سوي سقوط بر مي دارد. ناپلئون بناپارت



آنگاه كه اميد مي ميرد، ترس زاده مي شود. بالتازار گراسیان



از ديروز بياموز، براي امروز زندگي كن و به فردا اميد داشته باش. آلبرت انیشتین



اميد، با مرگ هم به گور نمي رود. فریدریش شیلر



اشتیاق از امید سرچشمه می گیرد و امید سرچشمه زندگی است. فرامسیس بیکن



همان لحظه ای که امید به زندگی قطع شود مرگ فرارسیده است. ناپلئون بناپارت



هرگز از به دست آوردن چیزی که حقیقتا می خواهی ناامید نشو ، کسی که آرزوهای بزرگ دارد بسیار قوی تر از کسی است که فقط واقعیت ها را در دست دارد . جکسون براون
پاسخ:سلام...... جملات قشنگي بود ...... ولي احساس كردم اين بزرگان هيچوقت منو نميفهمن كه اينطوري ميگن.....


آوای سحر.
ساعت11:20---6 خرداد 1393
امکان نداره نا امید از سحر باشین و براش تلاش کنین.پس امید دارین.امید هم مقدمه پیروزیه.دیگه ولی نداره.
پاسخ:سلام...... نا اميدي .... ترس ..... و خيلي چيزاي ديگه هستند كه نميذارن...... من كه دست از تلاشم برنميدارم..... ميترسم حقيقت اونطوري كه من فكر ميكنم نباشه ..... اونوقته كه شكست سنگيني ميخورم..... اميد هم كلمه ي قشنگيه..... هر از گاهي مياد ولي زود ميره...... خدا كنه همينطوريكه شما ميگين بشه..... ياحق


bamaram
ساعت0:27---6 خرداد 1393
این لینک نظراته یا شعرا؟ اما جدای از شوخی هم این پست هم پست آخرت
پاسخ:سلام..... دوست دارم يكي از شعرامو بذارم تو وبلاگم..... قشنگه...... خودم خيلي دوسش دارم ..... قشنگتر از شعر مكان سراييدن شعره..... من نظراتمو در قالب شعر گفتم.... ياحق


آوای سحر
ساعت13:14---5 خرداد 1393
سلام

این خیلی بده.خیلی.تو چاه بودن بد نیست به فکر خروج نبودن بده. دور فرض کردن سحر هم یعنی قطع امید از وصال به سحر.

عنوان یه وب پیجی خیلی قشنگ بود.الیس الصبح بقریب؟

خیلی از عربی خوشم نمیاد اما این جمله قشنگ بود.به دلم نشست.
پاسخ:سلام....من كه گفتم بيشتر از اينكه فكر كنم ترس دارم.....كيه كه دوست نداشته باشه از تو چاه بيرون بياد؟؟؟؟ .... هر كي دوس داره بيرون بياد بايد تلاش كنه.....واقعا شايد اميد نداشته باشم به ..... وصال به سحر...... آره جمله ي قشنگيه......ولي ..... چه ميدونم....... الله اعلم...... ياحق


آوای سحر
ساعت20:02---4 خرداد 1393

واقعا فکر می کنین سحر خیلی دوره؟
پاسخ:سلام....... آره من اينطوري فكر ميكنم........ بيشتر از اينكه فكر كنم ميترسم.......آخه...........خودمو در تاريكي ميبينم........ ياحق



آوای سحر
ساعت19:45---4 خرداد 1393
محض اطلاع گفتم.
پاسخ:.......آهان.......!!!!!!!!!!!


آوای سحر
ساعت19:30---4 خرداد 1393

آوای سحر پیش قراول سحر است...
پاسخ:اونوقت اين جمله يعني چي؟ متوجه منظورتون نشدم!!!!!!!!



جمله ای تنها...که نباید توجه شود
ساعت14:20---3 خرداد 1393
از چه دلتنگ شدی؟



دلخوشی ها کم نیست : مثلا این خورشید،



کودک پس فردا،



کفتر آن هفته.

یک نفر دیشب مرد



و هنوز ، نان گندم خوب است.



و هنوز ، آب می ریزد پایین ، اسب ها می نوشند.



قطره ها در جریان،



برف بر دوش سکوت



و زمان روی ستون فقرات گل یاس…
پاسخ:سلام..... نميدانم براي چه ..... ولي اين روزها دلتنگي امانم نميدهد..... شايد راست ميگفت...... هان..... تازه فهميدم....... واقعا زيبا بود..... دلتنگي هر از گاهي سراغ آدم مياد..... نميشه كاريش كرد..... موفق باشيد...... ممنونم........ ياحق


آوای سحر
ساعت13:59---3 خرداد 1393

من شکوفایی گُل های اُمیدم را، در رؤیاها می بینم.



و ندایی که به من می گوید:



گر چه شب تاریک است



دل قوی دار، سحر نزدیک است.



*


پاسخ:سلام...... ميترسم آنقدر تاريكي شب طولاني شود كه آرزوي ديدن سحر را با خود به گور ببرم....... ممنونم....... موفق باشيد ....... ياحق



بنده گناهکار
ساعت9:28---3 خرداد 1393
هر راه بجز راه تو کج خواهد شد

بی لطف تو آسمان فلج خواهد شد

ما منتظران اگر بخواهیم همه

امسال همان سال فرج خواهد شد.

" اللهم عجل لولیک الفرج "
پاسخ:سلام...... ممنونم از اينكه سر زديد..... حرفي براي گفتن ندارم...... موفق باشيد - ياحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 2 خرداد 1393برچسب:جمعه,دلگير,بارون,گريه,بيايد, ] [ 18:28 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق